در این مقاله می خواهیم در مورد گرفتگی توالت با مدفوع خدمت شما مطالبی را عرض کنیم تا بتوانید در صورت امکان خودتان در منزل این نوع گرفتگی را برطرف کنید.

به غیر از گرفتگی چاه توالت با مدفوع، علت های دیگری هم برای گرفتگی لوله فاضلاب وجود دارد. از جمله:

  • گرفتگی لوله با دستمال کاغذی
  • گرفتگی با لوله با اشیاء
  • گرفتگی با مصالح
  • و…
گرفتگی توالت با مدفوع از علتهای گرفتگی توالت است

نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که شاید گرفتگی لوله فاضلاب با مدفوع در نگاه اول مطلب مناسبی به نظر نرسد و مشمئز کننده باشد، ولی باید دانست با توجه به سبک زندگی امروزی یکی از علت های شایع گرفتگی لوله های فاضلاب همین مورد است.

اگر گرفتگی با مدفوع مخصوصا در توالت فرنگی، قدیمی شود، دیگر به این سادگی برطرف نمی شود و نیاز است که کار را به متخصصین لوله بازکنی و چاه بازکنی برچسب در سراسر تهران بسپارید.

نحوه درخواست لوله بازکن از سایت برچسب بسیار ساده است، به این صورت که اگر شما در منطقه ونک تهران هستید، فقط کافی است عبارت لوله بازکنی ونک را در کادر جست و جوی سایت وارد کنید تا بتوانید به شماره تماس نزدیک ترین لوله بازکن های سیار به خودتان دسترسی پیدا کرده و تماس بگیرید.

گرفتگی توالت با مدفوع چگونه به وجود می آید؟

معمولا در زمانی که افراد به بیماری های گوارشی مثل یبوست و… گرفتار هستند این مشکل بیشتر خود را نشان می هد و یا زمانی که از فلاش تانک در سرویس بهداشتی استفاده نشود و به صورت کامل لوله های فاضلاب خالی نشوند.
در این صورت فضولات داخل لوله باقی می مانند و به مرور خشک شده و به بدنه لوله فاضلاب مخصوصا لوله توالت فرنگی چسبیده و به این سادگی ها برطرف نمی شود که در ادامه به روش های خانگی رفع گرفتگی توالت فرنگی با مدفوع اشاره می کنیم.

رفع گرفتگی توالت با مدفوع با روشهای آسان خانگی

باید بدانید علاوه بر گرفتگی توالت با مدفوع، مابقی گرفتگی های لوله فاضلاب هم اگر سفت شوند و گرفتگی آنها شدید باشد دیگر با روشهای خانگی قابل برطرف کردن نیستند در این زمان اگر درتهران هستید می توانید به سایت لوله بازکنی برچسب مراجعه کنید.

شما با مراجعه به سایت برچسب به آدرس https://barchasb.net/ می توانید از خدماتی تضمینی و هم چنین بهترین تکنسین های لوله بازکنیبه صورت شبانه روزی و فوری استفاده نمایید.
سایت لوله بازکنی برچسب در هر کجای تهران که باشید می تواند نزدیکترین لوله بازکن به شما را هم معرفی کند.

راه کارهای رفع گرفتگی توالت فرنگی با مدفوع

شما می توانید برای رفع گرفتگی توالت با مدفوع از روشهایی که در زیر به آنها اشاره می کنیم استفاده نمایید.

  • استفاده از آب جوش و مواد شوینده + تلمبه دستی: در این روش مقداری مواد شوینده داخل لوله می ریزید و بعد به آن آب داغ اضافه می کنید تا گرفتگی نرم شود و بعد سعی کنید با تلمبه زدن گرفتگی را به جلو هل داده و آن را برطرف کنید.
  • استفاده از فنر لوله بازکنی برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب با مدفوع: دراین روش رفع گرفتگی توالت فرنگی با مدفوع، می توانید ابتدا از آب جوش و مواد شوینده استفاده کنید و بعد از آن فنر لوله بازکنی را داخل لوله وارد کنید تا به گرفتگی برسد. سپس شروع به چرخاندن آن کنید.
روش های خانگی رفع گرفتگی توالت با مدفوع

اگر با این روش ها، گرفتگی توالت با مدفوع برطرف نشد و شما درغرب تهران هستید، حتما به سرویس لوله بازکنی غرب تهران در سایت برچسب مراجعه کنید و از خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی آنها استفاده نمایید. متخصصین چاه بازکن غرب تهران در هر کجا از غرب تهران باشید، نیم ساعته خودشان را به شما می رسانند.

تنها نکته ای که در رفع گرفتگی توالت فرنگی با مدفوع باید رعایت کنید این است که به هیچ عنوان از راه کارهای غیر اصولی و خطرناک استفاده نکنید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *