در قدیم که سرویس های بهداشتی غالبا در بیرون از منزل وجود داشتند، شاید زیاد نصب هواکش دستشویی اهمیت نداشت، ولی امروزه با تغییر سبک زندگی و همچنین آمدن توالت در فضای داخل منزل، حتما نیاز به نصب هواکش توالت داریم.

ما در این مقاله شیوه نصب برخی از هواکش ها را به شما آموزش می دهیم ولی اگر مایل هستید شیوه نصب تمام مدل های هواکش توالت را آموزش ببینید بهترین راه مراجعه به سایت لوله بازکنی برچسب و مطالعه مقاله آموزش رایگان نصب هواکش دستشویی در این سایت می باشد.

خرید فن مناسب؛ اولین قدم برای نصب هواکش دستشویی

اولین کاری که برای نصب هواکش دستشویی منزلتان باید انجام دهید این است که به ابعاد سرویس بهداشتی منزلتان دقت کنید و یک فن مناسب برای آن انتخاب نمایید.
فن های بزرگ یا خیلی کوچک برای سرویس بهداشتی استفاده نکنید، چرا که بازدهی مناسبی برای شما ندارد و در مواقعی که به آن نیاز دارید، یا سر و صدای زیاد می کنند، یا با حجم مناسبی هوا را به بیرون منقتل نمی کنند.

نصب هواکش دستشویی نیاز به خرید فن مناسب دارد

شما همشهریان عزیز تهرانی اگر در آپارتمان یا منزل خود به مشکل گرفتگی لوله فاضلاب برخوردید و اصطلاحا سرویس بهداشتی منزلتان بالا زد، خدمات لوله بازکنی فوری برچسب به صورت شبانه روزی در خدمت شماست.
شما با مراجعه به سایت برچسب به آدرس www.barchasb.net می توانید از نزدیکترین لوله بازکن به خودتان با خبر شوید و فقط با یک تماس ساده از سرویس های لوله بازکنی و چاه بازکنی فوری در کمتر از نیم ساعت بهره مند شوید.

طریقه نصب هواکش دستشویی در داخل پنجره

برای نصب هواکش در دستشویی در پنجره باید یک مقدار از شیشه را برش دهید که این کار به وسیله یک الماس شیشه بری قابل انجام است.

بعد از آن نوبت به سیم کشی هواکش میرسد که بتوانید برق را به هواکش توالت برسانید، برای این کار هم می توانید از پشت لامپ سرویس بهداشتی دو رشته سیم تا پای فن بیاورید که با روشن شدن لامپ سرویس بهداشتی فن آن روشن شود.

فقط اگر در هنگام نصب هواکش دستشویی متوجه شدید که هواکش شما سه سیم یا چهار سیم دارد، دو سیم آن را بیشتر نیاز ندارید که همان سیم فاز و نول است.
اگر دو سیم هواکش هم رنگ هم بودند این به این معنا است که فن سرویس بهداشتی میتواند به سمت راست و یا به سمت بچرخد و باانتخاب سیم مناسب میتوانید جهت چرخش فن را محاسبه کنید.

سیم کشی برای نصب هواکش دستشویی

لوله بازکنی برچسب علاوه بر آموزش لوله بازکنی و… می تواند بهترین لوله بازکن ها را در اختیار شما قرار دهد، مثلا اگر شما در سعادت آباد تهران هستید براحتی با تلفن همراه خود می توانید به سایت برچسب مراجعه کنید و نام سعادت آباد را در آن جستجو کنید و از خدمات لوله بازکنی سعادت آباد استفاده نمایید.

همیشه به یاد داشته باشید که برای نصب هواکش دستشویی باید ابتدا محل مورد نصب هواکش را پیدا کنید و بعد سیم کشی و… را انجام دهید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *