در لوله کشی فاضلاب بیشتر در قسمت سیفون توالت یا نقاط لوله کشی که پیچ و خم دارند مشکلی پیش می‌آید که رسوبات و فضولات در آن مکان روی هم انباشته می شود و کم کم سخت می شوند و راه را برای خروج فاضلاب می بندند. این مدل از گرفتگی ها را می توان با روش های مختلفی مانند محلول های لوله باز کن، فنر زدن و یا به روش لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا برطرف کرد.

پمپ تراکم هوا و چیز هایی که باید در مورد آن بدانیم

پمپ تراکم هوا که به آن دستگاه تراکم هوا هم می‌گویند یک مدل دستگاه می باشد که در کار لوله بازکنی از آن استفاده می‌شود پمپ تراکم هوا مثل بقیه پمپ های باد هوا را درون مخزن خود متراکم و فشرده می کند و متخصص لوله بازکن کلنگ مربوط به آن را درون لوله فاضلاب می کند و با زدن یک دکمه فشار هوای موجود داخل پمپ  را به درون لوله فاضلاب می فرستد و این فشار گرفتگی را باز میکند.

دستگاه لوله بازکنی انواع بسیار مختلف و گوناگونی دارند ولی هدف همه آنها یک چیز است برای کار با پمپ تراکم هوا نیاز به متخصص لوله‌ بازکنی دارید که ما در سایت برچسب این افراد را برای شما معرفی می کنیم و شما می توانید در سراسر تهران از خدمات لوله بازکنی برچسب به صورت شبانه روزی و در تمام ایام سال استفاده کنید. برای تماس با لوله بازکنی غرب تهران می توانید بر روی لینک آن کلیک کنید.

دستگاه پمپ تراکم هوا چگونه کار می کند؟

همانگونه که گفته شد برای کار با دستگاه پمپ تراکم هوا نیاز است که با لوله بازکن های ماهر تماس بگیرید برای کار با دستگاه تراکم هوا ابتدا باید محل گرفتگی را پیدا کنید و لوله دستگاه را از همان ناحیه وارد لوله فاضلاب کنید حتماً قبل از لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا خروجی های دیگر فاضلاب را با پارچه بپوشانید با این کار دستگاه در یک نقطه تمرکز دارد و فشار بیشتری را وارد می‌کند و اینکه کثیفی ها به همراه هوا به بیرون نمی پاشد.

نکته آخر این که تحت هیچ شرایطی برای گرفتگی‌های مثل مصالح ساختمانی از دستگاه پمپ تراکم هوا استفاده نکنید زیرا ممکن است گرفتگی را وسیع تر کند و از لوله بازکن های ماهر بخواهید که این نوع گرفتگی ها را برای شما برطرف کنند.
متخصصین لوله بازکنی در سایت برچسب به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته به شما خدمات ارائه می‌ کنند فقط کافی است محل مورد نظر خود را در این سایت همانند لوله بازکنی شهر قدس جستجو کنید و با این کار نزدیک‌ ترین تکنسین به خود را پیدا کنید.

دستگاه تراکم هوا، هوا را در درون مخزن خود متراکم و فشرده می کند. با وارد کردن شلنگ آن در لوله فاضلاب و با زدن یک دکمه فشار، هوایی که داخل دستگاه جمع شده، به درون لوله فاضلاب فرستاده می شود و لوله باز می شود.

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
مجرای فاضلاب

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *