بالا زدن چاه دستشویی یکی از معضلاتی است که امروزه ممکن است در هر خانه رخ دهد و افراد را اذیت کند. ولی با شناخت علت‌های بالا زدن چاه دستشویی و راه های رفع آن، می توانید خیلی ساده و زود این مشکل را برطرف کنید.

یکی از ساده ترین راه ها برای برطرف کردن بالا زدن چاه دستشویی مراجعه به سایت لوله بازکنی برچسب و تماس با لوله بازکن های با تجربه در سراسر تهران است؛ مثل خدمات لوله بازکنی در شریعتی، مولوی، گیشا یا دیگر مناطق تهران می باشد.

بررسی علت های بالا زدن چاه دستشویی

بالا زدن چاه دستشویی می تواند علت های مختلفی داشته باشد که ما در ادامه چند مورد را نام می بریم و برای هر کدام راه حل مناسب خود را بیان می کنیم.

افتادن دستمال کاغذی در چاه توالت

افتادن دستمال کاغذی در چاه توالت یکی از رایج ترین علتهای برای گرفتن چاه توالت است به طوری که دستمال کاغذی بعد از وارد شدن به سیفون کم کم مواد و آلودگی ها را به خود جذب می کند و مانند یک توده سفت می شود و همین عامل منجر به گرفتگی و بالا زدن چاه دستشویی می شود که معمولا باید با فنر زدن چاه دستشویی برطرف شود.

بالا زدن چاه دستشویی

رشد ریشه درختان در چاه فاضلاب

چاه فاضلاب به علت رطوبتی که دارد ریشه درختان به سمت آن رشد می کنند و در برخی اوقات شده است که این ریشه ها دهانه لوله فاضلاب را مسدود می کنند و مانع از ورود فاضلاب به درون چاه می شوند، در این صورت بالا زدن چاه دستشویی رخ می دهد. در این مواقع می توانید به سایت “برچسب barchasb” مراجعه کنید و از خدمات لوله بازکنی فوری و تضمینی در سراسر تهران به صورت شبانه روزی استفاده کنید.

سقوط اشیا و بالا زدن چاه دستشویی

از علت های دیگر برای بالا زدن چاه دستشویی این است که گاها ممکن است که اشایی مانند دسته کلید و… درون چاه افتاده و همین امر باعث مسدود شدن راه توالت و بالا زدن چاه دستشویی شود که می توانید با استفاده از یک سیم مفتول یا انبر فاضلابی این مشکل را برطرف کنید.

البته در تمامی مراحل بالا ساده ترین راه این است که به سایت برچسب بروید و از خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی برچسب در سراسر تهران مثل خدمات لوله بازکنی در شمال تهران، جنوب، شرق یا هر منطقه دیگر استفاده کنید. پس از تماس شما، افراد لوله بازکن در کمتر از نیم ساعت خود را به محل مورد نظر میرسانند.

همیشه به یاد داشته باشید که نباید از راه های غیر متعارف برای رفع گرفتگی چا توالت استفاده کرد.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *