کولرگازی پرتابل به سه چیز نیازمند است :

محلی برای نصب و یا این که جانمایی

پریز برق مالامال توانی که بتواند دستکم ۱۱۵ آمپر برق را سوای افت انرژی تامین نماید . اما درصورتی که از دسته کهن خیس باشند به ۲۰ آمپر برق نیاز دارا هستند

یک بخش برای خروج و یا این که انتقال هوای گرم به خارج نظیر پنجره و یا این که رخنه‌ رو به خارج از محفظه منزل

بیشتر معایب کولر گازی پرتابل

در فیض ممکن است بتوان او‌لین اشتباهات و معایب کولر های گازی پرتابل را همین موردها اسم موفقیت . نیاز به برق ۱۵ ۲۰ آمپر , نیاز به پنجره و یا این که رخنه‌ برای تهویه و خروج هوای گرم و اصلی خیس از تمامی فضاگیر بودن و نیاز به فضایی برای تعبیه و یا این که جانمایی کولر گازی .

در هنگام نصب و یا این که جانمایی کولر گازی پرتابل اعتنا بدین سه نکته خیلی اصلی است و درصورتی که هر کدام از این سه در یک محل وجود نداشته باشد عملا قابلیت و امکان جانمایی کولر گازی پرتابل در آن نقطه نخواهد بود . براین اساس پیشین از تعیین کولر گازی پرتابل خوبتر است به مکان نصب آن اعتنا شود تا بعدا فضاگیر و یا این که دست پا گیر نیز نشود .

اگرچه این کولر ها را کولر های قابل حمل میدانند اما متاسفانه بعضا از این دسته ها آنقدر وزن دارااست که به راحتی نیز نتوان کلمه قابل حمل را برای آن ها تعیین کرد . از این رو پیشین از خرید کولر خوبتر است چه بسا بدین نکته نیز اعتنا داشته باشید که حقیقتا وزن آن به شکلی باشد که قابل حمل باشد .

مورد بعدی این است که کولر های گازی پرتابل عملا یک باکس فلزی میباشند که همه تشکیلات مایحتاج خویش را در یک واحد و یا این که ساختار دارا هستند . یعنی کنداسور , کمپرسور و اواپراتور و . . . تمامی در‌این باکس پباده سازی گردیده اند . از این رو صدای دستگاه یا این که کولر گازی پرتابل نسبت به بقیه اشکال کولر های گازی فراوان خیس است . سرویسکار کولر آبی در مشهد

ضمن این که می بایست در حیث داشته باشید که کولر های گازی پرتابل بر دو دسته single hose و dual hose پباده سازی و عرضه میگردند که می بایست برای خنک کنندگی خوبتر دسته dual hose خریداری شود .

درپی تفاوت این دو دسته را با نیز ارزیابی خوا‌هیم کرد :

انواع کولز گازی پرتابل : تک لوله ، دو لوله 

کولر های گازی پرتابل از نوع single hose یا تک لوله

کولر گازی پرتابل تک لوله

آشنایی با کولر های گازی پرتابل و معایب این کولر ها

این دسته کولر ها صرفا یک روش برای خارج دادن هوای گرم دارا هستند در فیض هوای مایحتاج برای کنداسور از هوای اتاق تامین می شود . در فیض هوای درون اتاق از اتاق های همسایه و یا این که از خارج مجدد تامین می شود و زیرا این هوا گرم است خیلی خنک کردن دستگاه به دیده نمی آید . دسته کولر ها ی پرتابل همانطور که از نامشان استنباط می شود دارنده دو لوله میباشند . اما این دو لوله کار خارج دادن هوای داغ را هر دو انجام نمی دهند . یکی‌از این لوله ها هوای دغ را خارج میدهد و دیگر هوای مایحتاج کندانسور را تامین می نماید یعنی محل ورود هوا است .

هوا در درون اواپراتور در اکنون گردش هوای اتاق است و از خارج خیلی اندک وارد می شود در فیض هوای اتاق خیلی زود خنک می شود و جذاب این که قدمت فراوان طولانی تری نیز دارا هستند اما کمتر در بازار میباشند راهنمای کامل سرویس کولر آبی و معرفی ماهر ترین نصاب های کولر آبی

ز دیگر مواقعی که تحت عنوان معایب کولر گازی پرتابل تیتر می شود می شود به موردها ذیل اشاره نمود که اما این موردها دلایلی نیز دارااست که میتوانید در شکل نیاز به توضیحات عمده به مطلب تعمیر کولر گازی پرتابل مراجعه نمائید .

پر‌نور نشدن , دیر پر‌نور شدن , عدم توقف در هین کار و یا این که دشوار متوقف شدن

ای مورد از اشکالات خویش کولر گازی پرتابل نمی تواند تلقی گردد . دلایلی متعددی میتواند منجر پیدایش این خلل شود . نظیر این که دستگاه قطعی برق داشته باشد و یا این که در جایی اتصالی موجود است . پس می بایست روئت کرد برق موجود است یا این که خوبی و درصورتی که موجود است آیا بضاعت و توان تامین ۱۵ یا این که ۲۰ آمپر برق را دارد؟

بعضا اشخاص نیز به غلط کولر را زمانسنج داده اند . خویش این زمانسنج زمانی تهیه باشد کولر گازی پرتابل را از وضعیت در دست گرفتن دستی در بعضا دسته ها بیرون می نماید و سوای استدلال پر‌نور و یا این که خاموش می شود .

مورد بعدی سکو حرارت کولر گای پرتابل است . بعضا به غلط سکو خیلی خنک و یا این که خیلی گرمی به دستگاه داده اند که‌این مورد منجر می شود کولر گازی با آراسته کار نماید و یا این که آراسته خاموش باشد .

عالی نبودن خنک کنندگی کولر گازی پرتابل

این مورد را در صدر توضیح دادیم . درصورتی که مولر گازی شما از دسته تک لوله است خودتان را خسته نکنید و خلل را حل نشدنی بدانید . ولی درصورتی که از دسته دو لوله است شاید خلل بزرگی محفظه شما باشد و یا این که همانطور که توضیح داده شد سکو دستگاه بر روی دمای بالا تهیه شده‌است .

اندازه باد پرتابی اندک است

این نیز خلل خویش کولر گازی پرتابل وجود ندارد . اگرچه این دسته کولر ها اقتدار پرتاب باد کولر های گازی اسپلیت را ندارند اما گشوده نیز می بایست مقدار پرتاب باد قابل قبولی داشته باشند .

داشتن بوی بد

بوی بد در تمامی اشکال کولر های گازی اعم از کولر گازی پرتابل به جهت تجمع آب در کولر و گندیده شدن و یا این که لجن به چنگ آوردن است . ممکن است شلنگ در این گرفته و یا این که وخیم است و یا این که دستگاه به عالی سطح وجود ندارد . این موردها را ارزیابی و کولر را خدمت فرمایید تا خلل حل شود .

زمانی حرف از معایب کولر گازی پرتابل می شود مراد ما بد بودن و بی کیفیت بودن این دستگاه ها وجود ندارد . همانطور که پیش از این توضیح دادیم به راحتی در محفظه های کوچک میتوانید از این کولر ها تحت عنوان یک آیتم خوب به کارگیری فرمایید درصورتی که دسته مطلوب آن را خریداری فرمایید .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *