کولر آبی در بازارایران

کولرهای آبی رنگ در دو گونه در بازار وجود دارا هستند . گونه پوشال‌دار و گونه سلولزی . اما این ترازو به جهت گونه دریچه‌های کولر‌ها در حیث گرفته شده‌است و بعضا از این کولرها را ریلکس می‌توان صرفا با ردوبدل روزنه به گونه دیگر تبدیل کرد .

ولی بصورت کلی مزیت کولرهای با روزنه سلولزی این است که کمتر رسوب را به خویش میگیرند و به راحتی در هر عصر بازدید و خدمت کولر آبی رنگ با یک شستشوی بی آلایش منزه می گردند و مزیت کولرهای پوشال‌دار نیز این است که نیز خنک کنندگی آن‌ها طبیعی‌تر است و نیز این که به راحتی هر سال میتوانید در حین خدمت کولر آبی رنگ این پوشال‌ها را با هزینه قلیل ردوبدل فرمائید .

بهترین مدل کولرآبی در بازار

کولرآبی

در کل کولر آبی رنگ بر طبق تبخیر آب از روش پوشال و یا این که پد سلولزی کار خویش را انجام میدهد . با تماس هوا با این بخارهای آب , هوا گرمای خویش را از دست میدهد و توسط حرفه وارد محفظه منزل می گردند .

دریچه‌ها یا این که پدهای پوشال‌دار از خرده‌های چوب اسپن ساخته شده‌اند . خرده‌های چوب اسپن دارنده فشردگی متعددی می‌باشند در حالی که ورقه‌های سلولزی دارنده ساختار منظم و فشردگی کمتری می‌باشند . این قضیه سبب ساز می گردد تا جریان هوا در پوشال‌ها با مقاومت بیشتری مواجه باشد اما ساختار منظم و یکدست سلولزی سبب ساز می گردد هوا راحت‌تر دربین پره‌ها عبور نماید و راحت‌تر با آب تماس پیدا فرمائید .

در فیض کولرهای آبی رنگ سلولزی خنک کنندگی بهتری دارا هستند , برق کمتری مصرف می‌نمایند و با اعتنا به این که نیاز به ردوبدل سالانه پوشال ندارند ارزان‌تر نیز تمام می گردند . ضمن این که نیاز به رسوب‌گیری نیز ندارند .

به این ترتیب او‌لین نکته ما درباره‌ی شایسته ترین کولر آبی رنگ دربین کولرهای آبی رنگ سلولزی و کولرهای آبی رنگ پوشال‌دار وصال بدین فیض بود که کولرهای سلولزی خوبتر می‌باشند .

شایسته ترین گونه کولر آبی رنگ در بازار کشور ایران ۳

بهترین برند کولرآبی در بازار

کولر آبی در ایران

همان گونه که تیتر شد خوشبختانه ساخت کولر آبی رنگ در کشور ایران محدودیتی ندارد و برندهای متعددی کار ساخت کولر آبی رنگ را انجام میدهند . از مهمترین این برندها می‌توان به کولر آبی رنگ آبسال , کولر آبی رنگ ارج , آرزو , برفاب , انرژی , لورچ , تکنو هاوس , پلار , عالم افروز , سپهر الکتریک , سرمایش , جنرال استیل و . . . . اشاره کرد .

واقعا معرفی یک مارک نمی‌تواند کار صدق باشد چراکه هرکدام از این شرکت‌ها محصولاتی کیفیت عالی و مطلوب ساخت می‌نمایند . ولی درهرصورت یک خریدار می بایست تحت عنوان شایسته ترین تعیین کدام مارک را تعیین کند؟

بصورت کلی عواملی برای انتخاب مقدار مرغوبیت و کیفیت کالایی نظیر کولر آبی رنگ می بایست مورد علاقه قرار بگیرد . این دست اندرکاران عبارتند از :

پد سلولزی و یا این که پد پوشال کولر

گونه موتور به کار گرفته شده در ساختار کولر

گونه حرفه و پروانه کولر

ساختار بدنه و کیفیت ظاهری کولر

گنجایش کولر آبی رنگ

بعدها متبوع مشتری

مقدار مصرف انرژی کولر سرویسکار کولر گازی تهران

مقدار اقتدار باددهی کولر

اندازه اتلاف انرژی آب

مقدار رضایت مشتریان گذشته کولر

آمار فروش مارک کولر

پراکندگی مشتریان کولر

مخارج نصب و فعال‌ساز‌ی کولر

هزینه‌های تعمیر در شکل نیاز هزینه تعمیر تردمیل در تهران (از غرب تا شرق تهران)

دسترسی به سرویس ها بعد از فروش کمپانی

طریق پاسخگویی و بازخورد با مشتریان گذشته

اندازه صدای دستگاه

امکان ردوبدل دریچه‌ها با بقیه دریچه‌ها

امکان به کار گیری از تکنولوژی‌های تازه در دستگاه نظیر اینورتور و یا این که کلید اتومات کولر

گونه گارانتی و دوران زمانه آن انجام تعمیرات انواع آبگرمکن خراسان جنوب تهران

داشتن امکان هوشمند

داشتن ترموستات و یا این که ترمومتر

امکان اتوماسیون

و . . .

شایسته ترین گونه کولر آبی رنگ در بازار کشور ایران ۴

ولی چه طور از وضعیت بالا مطمئن شویم؟

همان گونه که مشاهده میکنید این دست اندرکاران در انتخاب شایسته ترین مارک کولر آبی رنگ نقش بسزا و موثری دارا هستند . تحت عنوان یک استراتژی بی آلایش برای خرید کولر آبی رنگ شایسته ترین راه و روش این است که مقدمه از مشتریان گذشته چنانچه که در قوم و یا این که خانواده خویش کسی را میشناسید سوال فرمائید و یا این که از متخصصان فروش , نصب و فعال‌ساز‌ی کولر آبی رنگ و تعمیر کولر آبی رنگ سوال فرمائید و همواره نکاتی که گفته می گردد را یادداشت فرمائید .

این نکته را نیز در حیث داشته باشید که درهرصورت هر شخص بسته به برنامه محافظت و تعمیرات کولر آبی رنگ خویش احتمالا خودش استدلال فساد دستگاه باشد . به عنوان مثال شخصی که ابدا خدمت دوره‌ای کولر آبی رنگ خویش را انجام نمی‌دهد و در دوره‌های معلوم کولر را بررسی و منزه نمیکند , یا این که شخصی که ابدا پوشال کولر خویش را بعد از یک‌سری سال ردوبدل نکرده است و یا این که اشخاصی که متعلق به گونه مارک خاصی می‌باشند معمولا مشاوران خیر و خوبی نیستند .

ولی درباره‌ی بعضا از این پارامترها می بایست خواست خویش را در حیث داشته باشید . به عنوان مثال این که کدام یک از بعدها کولر برای شما مناسب‌تر می‌باشند را صرفا خویش شما میدانید . این شما می‌باشید که از مکان نصب کولر آبی رنگ و فضای در اختیارتان اطلاع دارید .

یا این که به عنوان مثال این که اندازه باددهی کولر و یا این که حجم موتور کدام خوبتر است بسته به بعدها منزل می بایست تعیین شود و می بایست با کارشناسان دستور این قضیه را تحلیل فرمائید .

ولی نکات تخصصی را به طبع سوال فرمائید . مثلا موتور به کار گرفته شده در کولر مدل‌های مختلفی دارااست . معمولا تولیدکنندگان کولر آبی رنگ خودشان آفریننده موتور نیستند و یا این که پمپ آب کولر پباده سازی نمیکنند و یا این که حرفه از ساخته‌های خودشان وجود ندارد . به این ترتیب می بایست درباره‌ی اشکال برندهای موتور کولر و پمپ آب کولر و . . . بپرسید و شایسته ترین گونه را در کولر کاوش فرمائید .

شایسته ترین گونه کولر آبی رنگ در بازار کشور ایران ۵

یا این که به عنوان مثال پدهای سلولزی که در صدر درباره‌ی آن توضیح داده شد در دو گونه ۷۰۹۰ و ۵۰۹۰ عمده ساخت می گردند . هرکدام از این پدهای ویژگی‌های مخصوص خویش را دارا هستند که می بایست با خواست شما هماهنگ شوند . ولی بصورت کلی پدهای سلولزی ۵۰۹۰ عموما ساختار صنعتی دارا هستند و پدهای سلولزی ۷۰۹۰ برای مصارف خانگی خوبتر می‌باشند .

درهرصورت از عمده‌ترین مسائلی که خویش شما به راحتی میتوانید چک فرمائید گونه پد , مقدار مصرف انرژی , اندازه صدا در حین آزمایش , گونه ساختار بدنه , کیفیت چینش و پباده سازی و بخصوص دوران زمانه گارانتی و طریق سرویس ها و پشتیبانی کولر و . . . هست که در تعیین کولر آبی رنگ نباید نادیده گرفته شود .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *